loading...
بانوی شرقی
آخرین ارسال های انجمن
manage R بازدید : 612 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فریمان به نام من بی تو

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ فریمان به نام من بی تو

دستاتو میگیرم چشماتو میبینم

آروم سرم و رو شونت میزارم

چشمامو میبندم با غصه میخندم

بی تو من یه لجظه آروم ندارم

بگو کی برات میمیره وقتی دلت میگیره

تو این دنیا فقط تو رو میبینه

هر کی برات میخونه کی قدرت و میدونه

اگه نباشی کی میشه دیوونه

من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم

من بی تو میمیرم دنیا رو بی تو من نمیبینم

تگ دوم آهنگ

هر شب تو خواب منی همه رویای منی

دوریت برام یه جور مریضیه

هر جا که میرم تو رو میبینم

حسم به تو یه حس قریضیه

بگو کی برات میمیره وقتی دلت میگیره

تو این دنیا فقط تو رو میبینه

بگو کی برات میخونه کی قدرت و میدونه

اگه نباشی کی میشه دیوونه

من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم

من بی تو میمیرم دنیا رو بی تو من نمیبینم

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت باز دیدکنندگان گرامی .امیدوارم سال خوبی داشته باشید فراموش نکنید شما میتوانید در این سایت سهمی داشته باشید و جزوی از ماباشید با عضو شدن در انجمن سایت امیدوارم شاهد بازدید دوبارهی شما باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام خواننده بهتر است؟
    دانلود موزیک

    بهترین و اپیدت ترین موزیک ها رو از سایت ما دانلود کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 2,245
  • بازدید کلی : 92,099
  • مطالب
    مطالب جذاب و  عکس های دیدنی